Fintech a Insurtech nás zaujíma

Fintech a Insurtech nás zaujíma

25.9.2019

V septembri sa uskutočnil v poradí už tretí fin.techsummit so zameraním na finančné technológie, blockchain a cryptomeny, organizovaný nezávislou konferenčnou platformou Techsummit Events. Téma zaujíma nás i našich klientov, na konferencii teda rozhodne nemohli chýbať naši odvetvoví špecialisti pre sektory bankovníctva a poisťovníctva.

Stihli sme absorbovať množstvo informácií v rámci oboch streamov, streamu 1 s názvom „Zrýchlenie digitálnej transformácie – čo iné je ‚technológia‘ vo finančných službách?“, ktorý bol viac zameraný na bankovú sféru, a taktiež streamu 2, ktorý sa venoval oblasti poistenia pod názvom „Poistenie budúcnosti – je technológia revolúcia vo svete poisťovníctva?“.

Na pódiách sa vystriedali slovenskí i zahraniční rečníci, prezentované boli prínosné poznatky a postrehy relevantné pre oblasti ako FinTech alebo InsurTech. Super, tešíme sa na stretnutie s Vami aj na ďalších ročníkoch.

Archiv blogu

8
september
2020
AKO ZVÝŠIŤ ÚSPEŠNOSŤ OBCHODNÉHO TÍMU

AKO ZVÝŠIŤ ÚSPEŠNOSŤ OBCHODNÉHO TÍMU

Rozhodovací proces zákazníka najmä pri realizácii väčších nákupných rozhodnutí, neodmysliteľne zahŕňa zvažovanie viacerých dostupných alternatív a porovnávanie parametrov rôznych, na trhu dostupných riešení. Počas tohto rozhodovacieho procesu, ktorý prirodzene trvá dlhšie, od niekoľko dní až do niekoľkých týždňov, má obchodník časový priestor na realizáciu viacerých interakcií s klientom.

6
august
2020
SPOKOJNOSŤ ZÁKAZNÍKA AKO ZDROJ LOJALITY A OPAKOVANÝCH NÁKUPOV

SPOKOJNOSŤ ZÁKAZNÍKA AKO ZDROJ LOJALITY A OPAKOVANÝCH NÁKUPOV

Zvyšovať lojalitu zákazníkov k značke je dôležitým cieľom strategického manažmentu každej spoločnosti. Vplyvom digitalizácie sa okrem iného významne znížili bariéry zmeny poskytovateľa služieb resp. dodávateľa tovarov. Udržať a rozvíjať lojalitu zákazníkov je v takom prostredí stále väčšou výzvou a spokojnosť zákazníkov s produktami a službami, ako jeden z významných determinantov lojality zákazníkov, naberá na dôležitosti.

21
júl
2020
AKO VYZERÁ OBSLUHA ZÁKAZNÍKOV V LEKÁRŇACH?

AKO VYZERÁ OBSLUHA ZÁKAZNÍKOV V LEKÁRŇACH?

Kvalitu obsluhy a komunikácie so zákazníkmi v českých lekárňach zisťoval špecializovaný prieskum agentúry Market Vision: úroveň kvality obsluhy vyjadrená hodnotou tzv. priemerného trhového benchmarku sa  podľa neho pohybuje okolo 76 percent. Ešte lepšie sa českým lekárňam darí, keď ide o subjektívnu spokojnosť ich zákazníkov: hodnota tzv. emočného indexu naznačuje, že 84 percent zákazníkov je so službami lekárne spokojných.

11
máj
2020
DOPLNKOVÝ PREDAJ RASTIE! SMILING REPORT 2020

DOPLNKOVÝ PREDAJ RASTIE! SMILING REPORT 2020

Ako dlhodobý člen MSPA (Mystery Shopping Professionals Association) a ako jediný elitný člen v ČR sme sa opäť zúčastnili zberu dát pre Smiling Report, publikovaný profesijnou asociáciou MSPA Europe/Africa v spolupráci so spoločnosťami Better Business Word Wide a Surfmerchants.

20
apríl
2020
AKO EFEKTÍVNE KOMUNIKOVAŤ SO SVOJIMI ZÁKAZNÍKMI V DNEŠNEJ DOBE?

AKO EFEKTÍVNE KOMUNIKOVAŤ SO SVOJIMI ZÁKAZNÍKMI V DNEŠNEJ DOBE?

V dnešnej dobe obmedzení je kľúčové zostať v tesnom kontakte so zákazníkmi, načúvať ich pocitom a potrebám

1
marec
2020
MARKET VISION AKO PARTNER KONFERENCIE POWERBRIEF

MARKET VISION AKO PARTNER KONFERENCIE POWERBRIEF

Ako partner podujatia sa za Market Vision zúčastníme 19. Marca 2020 konferencie PowerBrief 2020 – Beyond the hype, s podtitulom „rýchlo, vecne a zrozumiteľne o témach, ktoré hýbu svetom“.

8
február
2020
MARKET VISION ZÍSKALA AJ PRE ROK 2020 OCENENIE ELITE MEMBER v asociácii MSPA EUROPE / AFRICA!

MARKET VISION ZÍSKALA AJ PRE ROK 2020 OCENENIE ELITE MEMBER v asociácii MSPA EUROPE / AFRICA!

Štvrtý rok po sebe s obrovskou radosťou oznamujeme, že Market Vision na začiatku februára obhájila svoje elitné členstvo v Mystery Shopping asociácii MSPA Europe / Africa.

30
január
2020
Výjazdné zasadnutie Market Vision SK a Market Vision CZ

Výjazdné zasadnutie Market Vision SK a Market Vision CZ

Pravidelného zimného výjazdného zasadnutia Market Vision CZ & Market Vision Slovakia sa aj tento rok zúčastnilo viac než 40 našich kolegov. Akciu perfektne zorganizovala naša slovenská pobočka, za čo jej patrí veľké ďakujem.

nahoru