Čo priniesli zákazníkom operátori na Mikuláša?

Čo priniesli zákazníkom operátori na Mikuláša?

14.12.2015

Prvý decembrový týždeň už tradične patrí každý rok Mikulášovi. Túto príležitosť využili aj mobilní operátori, ktorí reagovali na Mikuláša na sociálnej sieti Facebook.

Kreatívne najoriginálnejšie na Mikuláša zareagoval nováčik na trhu – 4ka. Vo svojom príspevku trefne komunikoval svoj balík internetu za 4 eurá, ktorý je možné využívať po celom Slovensku.

Spoločnosť Telekom tento rok myslela najmä na svojich „EASY“ klientov. Počas Mikuláša mohli všetci klienti, ktorí vlastnia predplatenú EASY kartu, posielať SMS do všetkých sietí zadarmo. Spoločnosť Orange bola tento rok na Mikuláša síce menej štedrá, ale lajkovanejšia ako Telekom. Svojím klientom v tento výnimočný deň neposkytla žiadne zľavy na volania, avšak komunikovala príspevok, ktorý mal viac lajkov a komentárov, ako príspevok od Telekomu.

Ani Tesco Mobile tento rok nedalo svojím zákazníkom na Mikuláša nič do „ponožky“, avšak nezabudli svojich fanúšikov pobaviť prostredníctvom vtipného „GIFu“ z obľúbenej reklamy.

FunFón sa snažil uberať podobnou cestou ako Tesco Mobile, avšak „GIF“ , ktorý operátor pridal, nemal ani zďaleka taký úspech, ako tomu bolo v prípade Tesco Mobile.

O2 ako jediný slovenský operátor nepridal na Mikuláša žiaden príspevok. Zostáva otázne, či predstavitelia modrého operátora nepovažujú Mikuláša za možnosť pre komunikáciu s fanúšikmi alebo len podcenili aktivitu ostatných operátorov.

Archiv blogu

11
máj
2020
DOPLNOVÝ PREDAJ RASTIE! SMILING REPORT 2020

DOPLNOVÝ PREDAJ RASTIE! SMILING REPORT 2020

Ako dlhodobý člen MSPA (Mystery Shopping Professionals Association) a ako jediný elitný člen v ČR sme sa opäť zúčastnili zberu dát pre Smiling Report, publikovaný profesijnou asociáciou MSPA Europe/Africa v spolupráci so spoločnosťami Better Business Word Wide a Surfmerchants.

20
apríl
2020
AKO EFEKTÍVNE KOMUNIKOVAŤ SO SVOJIMI ZÁKAZNÍKMI V DNEŠNEJ DOBE?

AKO EFEKTÍVNE KOMUNIKOVAŤ SO SVOJIMI ZÁKAZNÍKMI V DNEŠNEJ DOBE?

V dnešnej dobe obmedzení je kľúčové zostať v tesnom kontakte so zákazníkmi, načúvať ich pocitom a potrebám

1
marec
2020
MARKET VISION AKO PARTNER KONFERENCIE POWERBRIEF

MARKET VISION AKO PARTNER KONFERENCIE POWERBRIEF

Ako partner podujatia sa za Market Vision zúčastníme 19. Marca 2020 konferencie PowerBrief 2020 – Beyond the hype, s podtitulom „rýchlo, vecne a zrozumiteľne o témach, ktoré hýbu svetom“.

8
február
2020
MARKET VISION ZÍSKALA AJ PRE ROK 2020 OCENENIE ELITE MEMBER v asociácii MSPA EUROPE / AFRICA!

MARKET VISION ZÍSKALA AJ PRE ROK 2020 OCENENIE ELITE MEMBER v asociácii MSPA EUROPE / AFRICA!

Štvrtý rok po sebe s obrovskou radosťou oznamujeme, že Market Vision na začiatku februára obhájila svoje elitné členstvo v Mystery Shopping asociácii MSPA Europe / Africa.

30
január
2020
Výjazdné zasadnutie Market Vision SK a Market Vision CZ

Výjazdné zasadnutie Market Vision SK a Market Vision CZ

Pravidelného zimného výjazdného zasadnutia Market Vision CZ & Market Vision Slovakia sa aj tento rok zúčastnilo viac než 40 našich kolegov. Akciu perfektne zorganizovala naša slovenská pobočka, za čo jej patrí veľké ďakujem.

23
december
2019
Veselé Vianoce a šťastný nový rok!

Veselé Vianoce a šťastný nový rok!

Prajeme Vám krásne prežitie vianočných sviatkov a úspešný štart do nového roka 2020!

5
november
2019
Výstava Podnikajte s franchisingom

Výstava Podnikajte s franchisingom

Dňa 22.10.2019 sa náš country manager, Peter Varga, a kolegyne, Anna Pechová, Mária Melichová a Andrea Matyašovská, zúčastnili podujatia Podnikajte s Franchisingom, jedinečnej výstavy franchisingového podnikania.

2
október
2019
Naše postrehy z veľkej konferencie DataFlow v Debrecíne

Naše postrehy z veľkej konferencie DataFlow v Debrecíne

Druhé najväčšie mesto Maďarska hostilo účastníkov prvého ročníka konferencie Dataflow, zameranej na tému Data-Driven Decision Making (DDDM). Organizátori programom konferencie zaujali takmer 130 účastníkov z radov vedúcich a riadiacich pracovníkov. Nechýbalo ani zastúpenie našej spoločnosti. Ako realizujete  svoje manažérske rozhodnutia Vy? Na základe dát, či intuície?

nahoru