Čo priniesli zákazníkom operátori na Mikuláša?

Prvý decembrový týždeň už tradične patrí každý rok Mikulášovi. Túto príležitosť využili aj mobilní operátori, ktorí reagovali na Mikuláša na sociálnej sieti Facebook.

Kreatívne najoriginálnejšie na Mikuláša zareagoval nováčik na trhu – 4ka. Vo svojom príspevku trefne komunikoval svoj balík internetu za 4 eurá, ktorý je možné využívať po celom Slovensku.

Spoločnosť Telekom tento rok myslela najmä na svojich „EASY“ klientov. Počas Mikuláša mohli všetci klienti, ktorí vlastnia predplatenú EASY kartu, posielať SMS do všetkých sietí zadarmo. Spoločnosť Orange bola tento rok na Mikuláša síce menej štedrá, ale lajkovanejšia ako Telekom. Svojím klientom v tento výnimočný deň neposkytla žiadne zľavy na volania, avšak komunikovala príspevok, ktorý mal viac lajkov a komentárov, ako príspevok od Telekomu.

Ani Tesco Mobile tento rok nedalo svojím zákazníkom na Mikuláša nič do „ponožky“, avšak nezabudli svojich fanúšikov pobaviť prostredníctvom vtipného „GIFu“ z obľúbenej reklamy.

FunFón sa snažil uberať podobnou cestou ako Tesco Mobile, avšak „GIF“ , ktorý operátor pridal, nemal ani zďaleka taký úspech, ako tomu bolo v prípade Tesco Mobile.

O2 ako jediný slovenský operátor nepridal na Mikuláša žiaden príspevok. Zostáva otázne, či predstavitelia modrého operátora nepovažujú Mikuláša za možnosť pre komunikáciu s fanúšikmi alebo len podcenili aktivitu ostatných operátorov.