Čo priniesli zákazníkom operátori na Mikuláša?

Čo priniesli zákazníkom operátori na Mikuláša?

14.12.2015

Prvý decembrový týždeň už tradične patrí každý rok Mikulášovi. Túto príležitosť využili aj mobilní operátori, ktorí reagovali na Mikuláša na sociálnej sieti Facebook.

Kreatívne najoriginálnejšie na Mikuláša zareagoval nováčik na trhu – 4ka. Vo svojom príspevku trefne komunikoval svoj balík internetu za 4 eurá, ktorý je možné využívať po celom Slovensku.

Spoločnosť Telekom tento rok myslela najmä na svojich „EASY“ klientov. Počas Mikuláša mohli všetci klienti, ktorí vlastnia predplatenú EASY kartu, posielať SMS do všetkých sietí zadarmo. Spoločnosť Orange bola tento rok na Mikuláša síce menej štedrá, ale lajkovanejšia ako Telekom. Svojím klientom v tento výnimočný deň neposkytla žiadne zľavy na volania, avšak komunikovala príspevok, ktorý mal viac lajkov a komentárov, ako príspevok od Telekomu.

Ani Tesco Mobile tento rok nedalo svojím zákazníkom na Mikuláša nič do „ponožky“, avšak nezabudli svojich fanúšikov pobaviť prostredníctvom vtipného „GIFu“ z obľúbenej reklamy.

FunFón sa snažil uberať podobnou cestou ako Tesco Mobile, avšak „GIF“ , ktorý operátor pridal, nemal ani zďaleka taký úspech, ako tomu bolo v prípade Tesco Mobile.

O2 ako jediný slovenský operátor nepridal na Mikuláša žiaden príspevok. Zostáva otázne, či predstavitelia modrého operátora nepovažujú Mikuláša za možnosť pre komunikáciu s fanúšikmi alebo len podcenili aktivitu ostatných operátorov.

Archiv blogu

5
apríl
2019
Zúčastnili sme sa odbornej konferencie IT hry

Zúčastnili sme sa odbornej konferencie IT hry

V dňoch 22. a 23. marca v hoteli Atrium v Novom Smokovci zorganizovala spoločnosť  Korner Analytics, spolu so Slovak Business Agency, odbornú retailovú konferenciu s názvom IT hry. 

2
apríl
2019
Zaujímavé trendy meniace svet automobilov

Zaujímavé trendy meniace svet automobilov

Hovorí sa, že každá doba má svoje špecifiká. Špecifikom tej súčasnej sú zmeny, zmeny dejúce sa nepretržito a rýchlejšie ako kedykoľvek predtým.

8
marec
2019
Sme partner zimných IT hier v Tatrách

Sme partner zimných IT hier v Tatrách

Stali sme sa partnerom zimných IT hier! Tešíme sa najmä na prednášky, workshopy a teamové hry, ktoré budú súčasťou programu. 

18
február
2019
Poisťovníctvo v novej dobe

Poisťovníctvo v novej dobe

Rok 2019 sa bude pre poisťovne na Slovensku a v zahraničí niesť, v znamení tém ako sú vývoj produktov a ich distribúcia, personalizácia a customer experience, či technológie a digitalizácia. 

14
február
2019
 Už tretí rok po sebe sa nám podarilo získať status Elite Member v asociácií MSPA Europe/Africa!

Už tretí rok po sebe sa nám podarilo získať status Elite Member v asociácií MSPA Europe/Africa!

S radosťou sa Vám chceme pochváliť, že sa nám už po tretí rok podarilo obhájiť elitné členstvo v Mystery shopping asociácií MSPA Europe/Africa. 

21
január
2019
Market Vision rally team dokončil

Market Vision rally team dokončil "snehový Dakar"!

Market Vision Rally Team sa zúčastnil známej januárovej 34. International Jänner Rallye v hornatom hornorakúskom kraji Mühlviertel neďaleko českých hraníc.

7
január
2019
Výzvy  tradičného bankového modelu

Výzvy tradičného bankového modelu

Národná banka Slovenska sprísňuje podmienky poskytovania úverov, čo núti banky hľadať nové zdroje príjmov. V roku 2018 sme na slovenskom trhu zaznamenali viacero zaujímavých zmien v oblasti obchodnej politiky komerčných bánk.

2
január
2019
Vzťah medzi zákazníkom a firmou pripomína partnerstvo ...

Vzťah medzi zákazníkom a firmou pripomína partnerstvo ...

Konštatuje naša kolegyňa Alexandra Hanzlová v článku na www.podnikatel.cz.

nahoru