AKO EFEKTÍVNE KOMUNIKOVAŤ SO SVOJIMI ZÁKAZNÍKMI V DNEŠNEJ DOBE?

AKO EFEKTÍVNE KOMUNIKOVAŤ SO SVOJIMI ZÁKAZNÍKMI V DNEŠNEJ DOBE?

20.4.2020

V dnešnej dobe obmedzení je kľúčové zostať v tesnom kontakte so zákazníkmi, načúvať ich pocitom a potrebám. Radi by sme Vám ponúkli feedTRACK (www.feedtrack.eu), ktorý umožňuje získavať spätnú väzbu od zákazníkov online a v reálnom čase.

  • Overte si, ako sú Vaši zákazníci spokojní so súčasným spôsobom obsluhy;
  • Zistite, aké sú ich nákupné plány do budúcna;
  • Pripomeňte sa im a ponúknite im alternatívu.

Pomôžeme Vám nastaviť komunikáciu tak, aby bola empatická a relevantná pre zákazníkov a zároveň priniesla maximum cenných informácií pre udržanie a rozvoj Vášho biznisu.

feedTRACK Vám poskytne prehľadné reporty a zaistí, že sa informácie dostanú k správnym ľuďom u Vás vo firme.

Pre viac informácií kontaktuje anna.pechova@marketvision.sk

Archiv blogu

25
november
2020
CÍTIA SA ZÁKAZNÍCI PRI NAKUPOVANÍ BEZPEČNE?

CÍTIA SA ZÁKAZNÍCI PRI NAKUPOVANÍ BEZPEČNE?

Asociácia MSPA Europe/Africa realizovala medzinárodný prieskum v súvislosti s dodržiavaním protiepidemiologických opatrení. Do prieskumu bola zaradená aj Slovenská republika.

9
november
2020
AUDITY – EFEKTÍVNY NÁSTROJ K UDRŽANIU KVALITY PREDAJNEJ SIETE

AUDITY – EFEKTÍVNY NÁSTROJ K UDRŽANIU KVALITY PREDAJNEJ SIETE

Audity predajných štandardov a procesov nadobúdajú v pobočkových sieťach stále väčší význam. Prinášame rozhovor s Alešom Holakovským, senior consultantom spoločnosti Market Vision, ktorý sa venuje práve tomuto typu auditov. 

10
október
2020
FEEDTRACK ZÍSKAL OCENENIE CX AWARD OD CLIENTOLOGY INSTITUTE

FEEDTRACK ZÍSKAL OCENENIE CX AWARD OD CLIENTOLOGY INSTITUTE

Vďaka interaktívnej online CX platforme feedTRACK sa nám v spolupráci so spoločnosťou MONETA Money Bank podarilo nastaviť efektívny CX program v priebehu 3 mesiacov.

8
september
2020
AKO ZVÝŠIŤ ÚSPEŠNOSŤ OBCHODNÉHO TÍMU

AKO ZVÝŠIŤ ÚSPEŠNOSŤ OBCHODNÉHO TÍMU

Ako si získať zákazníka, keď má pri rozhodovaní k dispozícií množstvo informácií a širokú paletu možností výberu produktov a služieb? Automatizácia a dostupné technológie dokážu pri zvyšovaní úspešnosti predaja značne pomôcť. 

6
august
2020
SPOKOJNOSŤ ZÁKAZNÍKA AKO ZDROJ OPAKOVANÝCH NÁKUPOV

SPOKOJNOSŤ ZÁKAZNÍKA AKO ZDROJ OPAKOVANÝCH NÁKUPOV

Nedávnou exkluzívnou analýzou sa nám podarilo kvantifikovať vzťah zákazníckej spokojnosti a lojality. Vďaka analýze sme definovali nielen určujúce faktory zákazníckej spokojnosti, ale aj oblasti, kde investovať zdroje tak, aby sa maximalizoval ich komerčný prínos. 

21
júl
2020
AKO VYZERÁ OBSLUHA ZÁKAZNÍKOV V LEKÁRŇACH?

AKO VYZERÁ OBSLUHA ZÁKAZNÍKOV V LEKÁRŇACH?

Priemerný trhový benchmark sa podľa nášho prieskumu v Českej republike pohybuje okolo hodnoty 76%. Ešte lepšie sa českým lekárňam darí, keď ide o subjektívnu spokojnosť ich zákazníkov, tzv. emočný index odzrkadľujúci zákaznícku spokojnosť, dosiahol hodnotu až 84%.

11
máj
2020
DOPLNKOVÝ PREDAJ RASTIE! SMILING REPORT 2020

DOPLNKOVÝ PREDAJ RASTIE! SMILING REPORT 2020

Ako dlhodobý člen MSPA (Mystery Shopping Professionals Association) a ako jediný elitný člen v ČR sme sa opäť zúčastnili zberu dát pre Smiling Report, publikovaný profesijnou asociáciou MSPA Europe/Africa v spolupráci so spoločnosťami Better Business Word Wide a Surfmerchants.

20
apríl
2020
AKO EFEKTÍVNE KOMUNIKOVAŤ SO SVOJIMI ZÁKAZNÍKMI V DNEŠNEJ DOBE?

AKO EFEKTÍVNE KOMUNIKOVAŤ SO SVOJIMI ZÁKAZNÍKMI V DNEŠNEJ DOBE?

V dnešnej dobe obmedzení je kľúčové zostať v tesnom kontakte so zákazníkmi, načúvať ich pocitom a potrebám

nahoru